Le Bloggie's
Juma't,14 Oktober 2016
Wednesday 19 October 2016 | 02:41 | 0 comments

Assalamualaikum, pada minggu pertama,saya pergi ke C-FOUR melawati anak- anak kanker di Rumah Singgah Anak-Anak Hebat C-FOUR di Lampriet. Minggu pertama bagi saya mungkin agak sukar untuk mendekati anak-anak ini kerana masalah komunikasi yang dihadapi oleh saya sendiri . Namun itu bukan penghalang bagi saya untuk melakukan kegiatan yang telah ditulis di dalam TOR kelompok saya.
  Minggu kemarin itu, saya bersama teman-teman pergi ke sana untuk melakukan kegiatan mengajar anak-anak kanker namun apakan daya anak-anak kanker itu ngak ada di C-FOUR kerana mereka pulang ke kampung,ada juga yang ke rumah sakit untuk mendapatkan rawatan bagi merawat penyakit mereka . Jadi, saya melakukan kegiatan yang luar dari kegiatan yang ditulis di dalam TOR kelompok saya kerana keterbatasan hal yang tidak dapat dielak .
Pada minggu itu, saya membantu orang-orang di C-FOUR untuk mengecat dan mendekorasi rumah anak-anak kanker ini.Hanya ini sahaja kegiatan yang dilakukan oleh saya sama kelompok saya.