Le Bloggie's
Jumat,4 November 2016
Sunday 6 November 2016 | 20:40 | 0 comments

 Assalamualaikum, pada minggu ini saya dan teman2 ke C-FOUR ingin melihat dan anak-anak kanker tersebut tapi sayang sekali mereka masih belum pulang ke C-FOUR. Hal ini kerana,masih di antara mereka yang masih di kampung halaman dan masih dirawat di rumah sakit .

 Pada waktu saya ke C-FOUR baru-baru ini yang cuma ada seorang bayi kanker dan seorang laki-laki kanker. Laki-laki kanker itu namanya Amir Rais dan umurnya sama seperti saya yg berasal dari Gago. Laki-laki ini kurang mau bicara sama saya dan teman-teman mungkin atas faktor tertentu tetapi apa yang mengejutkan saya ialah,laki-laki ini mempunyai semangat yg tinggi untuk melakukan ibadah solat walaupun dalam keadaan yang kurang sempurna tubuh badannya.

 Sampai sini sahaja saya dapat coretkan .Yang baik itu dtg dari Allah yg buruk itu dtg dri saya sendiri. Wallahualam