Le Bloggie's
23 Nov 16
Wednesday 23 November 2016 | 05:35 | 0 comments

 Assalamualaikum, minggu ini saya dan teman-teman ke C-FOUR lagi. Kali ini anak-anak itu udah ada  di C-FOUR. Relawan yang ada cuma 2 orang sahaja kali ni. Hari ini, saya cuma bermain sama anak- anak kanker di situ saja. Saya sempat berbual bersama Amin Rais. Kali ini Amin Rais mula dekat-dekat dan mau bicara bersama saya dan teman-teman.
 Siapa sangka Amin Rais mempunyai bakat yang mendalam dan terpendam. Amin Rais itu mempunyai bakat dalam menulis puisi. Puisinya banyak mengisahkan impiannya. Itu amat membanggakan sekali. Selain itu, Amin Rais juga telah menerima tongkat dari para relawan. 

 Masa juga ngak mengizinkan saya dan teman-teman untuk lama-lama di C-FOUR karena harus kuliah. Jadi akhir kalam saya sudahkan dengan Wallahualam.